21.11.06

Čau!

Ahoj, vítejte na mých stránkách! Rozhodl jsem se založit blog a dělit se s vámi o zážitky. Dovolte mi se představit: Dnes, na konci roku 2006 je mi 5 let. Narodil jsem se mamce Gaie a tatínkovi Etienovi. Na maminku a její dceru s vnučkou se můžete kouknout na krásných stránkách: http://www.artesiabohemica.com/ . Bydlím v Praze a jsem tu spokojený, ale taky rád jezdím na výlety do přírody. Protože se nechystám mít děti a nemusím se tak zůčastňovat všech těch formalit a soutěžení o dámskou přízeň, tak s mojí lidskou mámou Šárkou prostě děláme opravdu jen to co nás moc baví a jediné o co nám jde je abychom měli jeden z druhého radost!


Tohle jsem já a Šárka na výletě na Jičínsku. Jezdíme často na výlety s tímhle spolkem: www.clubvyletniku.com . Dělám jim příležitostně tiskového mluvčího, něčím se pes živit musí...

No comments: