22.11.06

Na Žalý

Ahoj kamarádi, chtěl bych dnes zavzpomínat na krásný podzimní víkend, kdy jsem vyrazil s bíglatama do přírody. Bydleli jsme zrovna nad sjezdovkou! Kdyby zrovna nebylo úplně nádherně, bylo by opravdu k vzteku, že nebyl sníh. Nejlepší bylo, že jsme vyrazili na opravdu dlouhý výlet. Nebudu vas oslňovat kilometry, ale rozhodně to letos byl můj nejdelší výlet. A taky nejkásnější. My totiž s Šárkou milujeme hory. I v létě.

Mě třeba ta délka výletu vyhovovala, ale někteří se už v první části výletu začali chovat podivuhodně...

Kdo mě zná, ví že se velmi rád válím v bahně, loužích a vůbec. Občas i v zajímavějších věcech. No a někde se pak musím utřít.

Občas si zkouším, jestli bych se mohl živit jen svým vzhledem...


Samozřejmě jsem byl rád, že Fido jel se mnou!!! Je aerodynamickej a doufám, že mě tu levitaci taky jednou naučí.

Tak to je pro teď vše. Příště sem asi hodím pár obrázků Lyse. Tak kdo jste jeho příznivci, těšte se. Možná bude na těch fotkách i nahej.

No comments: