4.1.07

Broumov story

Ahoj,

strávil jsem nádherný konec roku v Broumově. Je to velmi blízko hranic s Polskem, malebná krajina mezi masivem Broumovských skal a Broumovskými vrchy. Přežil jsem čtyři hodiny trvající cestu vlakem plus dva přestupy v Týništi a Meziměstí na maličkou lokálku. Do Broumova jsme dorazili večer. Po skvělé klobáse nás nejmenovaná rocková hvězda odvezla do vesničky Křinice na chaloupku.


Užívali jsme si hlavně v sobotu na výletě na Hvězdu. Bylo docela dost sněhu a Broumovské stěny byly namrzlé, což byla velká sranda. Já byl v pohodě, ale sledovat lidi jak padají a křečovitě se drží čehokoliv v dosahu, chacháá. No válil jsem se smíchy po zemi. V neděli jsme chodili hlavně po návštěvách u velmi milých lidí, kteří mi dávali cukroví a dobrůtky a paničku nalévali destiláty, pročež usnula velmi těsně po půlnoci.


Co jsem vám, ale především chtěl říct a byl jsem líný se rozepsat natolik, aby jste na to přišli sami: Broumovsko je nádherné! Velmi nádherné a pokud nejste příliš líní, zajeďte se tam letos podívat! Výlet po Broumovských stěnách je vysoce povznášející zážitek.

PS: Zatím pouze ilustrační Broumovské krajinky. Šárka fotila na film, tak to ještě chvíli potrvá, než uvidíte, jak jsme si užívali :o). Pápá

2 comments:

Anonymous said...

Ahoj Archie,
přestože na tvoje stránky koukáme už pěkně dlouho, tak teprve dneska jsme konečně doštěkaly paničku, aby k nám na stránky dala odkaz na ty tvoje.
Tak vyřiď tvojí paničce, že ti to tu pěkně zařídila a těšíme se na další povídání a obrázky :)
Tvoje mamka, ségra a neteřinka.

Anonymous said...

Díky holky. Mám vás rád, sestřičko, mami a neteřinko...