30.1.07

Let the snow go...

S těžkým srdcem se smiřuji s tím, že už zase roztekl sníh. Naštěstí jsem si ho dosyta užil v sobotu, kdy jsem byl s bíglí smečkou na výletě na Kladně. Brodit se po kolena závějí a hlídat kdy a kde bude vypálena nějaká ta sněhová koule, to mě opravdu baví. A hlavně potom ta příjemná únava. Hmmm... Jedinou vadou na kráse bylo snad, že Šárina pak zase udělala kakao samozřejmě jen sobě . A taky jsem se trochu pozastavoval nad páníčky některých kamarádů, kteří po nich neuklidili ani když se nacházeli ani ne dvacet metrů od koše.. Prostěl lidi. A nás pak za to nemají rádi:-(. Ale až na tuto drobnost to byla bezva zábava. A moc jsme si to užívlali. Už se těším do Hlavence, kde by nás toreticky měla být pořádná smečka!

Jinak jsem si všiml, že se špatně načítají fotky. Některé dlouho a některé vůbec. Zkusím s tím něco podniknout. Moná zredukuji starší příspěvky. Ty stejně nikdo nesleduje. A ty co se nezobrazují vůbec, zkusím znovu nahrát.

Teď vám přeji krásný den!

No comments: