25.4.07

Opět v Semilech

Předminulý víkend jel Lysien na nácvik BZH do Semil (mimochodem je s odřenýma ušima na nečisto složil, gratulace), tak jsem se nacpal do auta a šlo se na výlet. Nejdřív jsem se vyfotil s kráskou. Přijela držet palce kámoškám Connie a Whoopy od Máji a Áji:-). (V pozadí na fotce můžete zahlédnout paní Patkovou, zdravíme! A Janíka auto, zdravíme!). Pak jsme se vydali na cestu. Dvakrát jsme se museli zastavovat, poněvadž Lysien si to stále sebevědomě dupal za námi. Nemilosrdně jsme ho nechali na cvičišti.

V Bozkově jsem navazoval kontakt s domorodci.

Vidíte jak mi plave pravý (vlastně levý) pysk? Nadnáší mi hlavu.

Byl opravdu nádherný teplý den. Holky si kvůli skupinovce z výletu byly ochotné namočit zadek.

Čekáme v Jesenném na vláček. Máme čas a tak si povídáme. Přiblížíme se lokálkou do Železného Brodu...

...kde si dáme krásnou svačinku. Mezi členy výpravy se však dramaticky liší názory na chuť tohoto salátu. Také na to zda do šopáku patří sladkokyselý nálev. To nám ale výlet rozhodně nezkazilo!

Pa(c)!

No comments: