15.8.07

Léto se nám chýlí...

Ahoj!

nikdo mi ne a ne poslat žádné fotky, tak jsem se rozhodl svěřit ilustraci dnešního příspěvku jistému japonskému malíři.

Rok se s rokem sešel a já se opět chystám na bíglí tábor. Už v pondělí. Jupí! Budem si zase s kamarádama dělat z páníčků srandu, naučím se od bíglů nové triky, jak z člověka dostat jídlo a hlavně se budeme prostě dobře bavit...

Nevím, jestli jsem se vám už zmiňoval, ale jsem zamilován. Ano, opět. Za sedmero horami a devatero řekami... vlastně za mostem do Zličína žije sličná fenka jménem *** (vlastně jsem se jí ještě na jméno nezeptal). V její krvi se mísí nejušlechtilejší krev minimálně dvou ovčáckých plemen. Očichávám jí přes plot tlapičky a jsou tím nejhedvábnějším, co můj čeníšek kdy pocítil.
Po táboře mi bude šest a to bude dobrá záminka na pořádný mejdlo. Juhůůů!

No comments: