18.2.08

Smržovka II.

"Šárko nevadí, že jsem Archimu dala ty zbylé párky, že ne?"

Ne, vůbec by to nevadilo. Nebýt ovšem toho, že před tím vyžral několik rohlíků z různých igelitek. Jeden byl dokonce obložený salámem a zabalený v ubrousku. Taky kdyby mu každý druhý ze zhruba dvaceti přítomných nedával kousek své snídaně, obědu a večeře. Archi si patrně myslel, že je v nebi, kde je přítomno mnoho andělů. První večer jsem šla spát "už" (asi) ve tři, aby chudáček Archi nemusel držet pozornost u rozličných společenských her. Ráno jsem se dozvěděla, že on ve společenských aktivitách pokračoval i beze mne, byl dokonce ještě na krátké procházce. Je vám asi jasné, že jsme se měli celý víkend úžasně. Š.




(tahle fotka pochází z letní cesty vlakem ze Smržfestu, ale věřte mi, že včera to cestou vypadalo zrovna tak)

4 comments:

Anonymous said...

Archi, už sis napsal ten jídelníček na tento týden, jak jsme se domluvili? Já že půjdu nakoupit, tak bych si vzala tu velkou tašku na kolečkách. A vstávej!!!!! Ta Smržovka Tě tedy vždycky pěkně vyřídí. Těch 30 kilometrů, co máš v nohách je pro Tebe přece brnkačka, pardále výletnickej.

Anonymous said...

Smrži, všiml sis, že už je březen? Kde máš nové příspěvky? To máš ještě zimní spánek nebo co?

Anonymous said...

Archi, nespi už. Brzy bude jaro. Líbám Tě. Růženka

Archi said...

Už jsem vzhůru... Pac