28.8.08

Happy... kočka Karla Gotta!

Včera jsem slavil sedmé narozeniny. Dostal jsem nová okna v celém bytě a tak jsem paradoxně musel trávit ten den mimo domov. (Samozřejmě jsem dostal i plyšáka, kachní plátky a párek v rohlíku) Vydal jsem se s Lysienem ráno směr Hvězda - Ladronka - Petřín - Smíchov. Na Smíchově jsem i přenocoval. Před spaním jsme se šli cournout do parku nad Mövenpickem. Odskočil jsem si na hotelovou terasu, ale než jsem stačil večeřícím hostům vysvětlit, že jsem přišel slavit, byl jsem odvlečen. Chtěl jsem tedy kousek dál navštívit Karla Gotta a nechat si poblahopřát od malé Charlottky. Měli otevřená vrata, svítili a dokonce mi vyšla naproti pěkná kočka a zvala mě dál! Ve chvíli, kdy jsem se rozhodnul, že do toho jdu... mě chytla Šárka.

Tady jsem chtěl slavit:

No comments: