6.1.09

Cool! Can u leave me your phone number?

To je vtipné, nikdo mi sem nikdy nepíše žádné komentáře a najednou se mi v počítači objevilo, že je nutné jich 20 moderovat... Např. : Such a nice blog! I'm so looking forward to the new posts! Nebo: Very Good! Cool! Nebo: Can u leave me youre phone number? No jo, ale vy byste tomu věřili, že to není žádný spam? Tak jsem ty komentáře zamítl. A svoje telefonní číslo sem nedám. Dotyčný by mohl vědět, že psi nemívají mobil. Jestli jsem odmítl nějakého opravdového anglického milovníka mých stránek, tak mě to moc mrzí. Ale pes si musí dávat bacha...

Jinak jsem s Lysienem velmi rád, že nám i v Praze napadl sníh. Lenka nafotila, jak moc nás to potěšilo:
au



Jinak bych chtěl, abyste věděli, jak má vypadat správná párty: http://www.beagle.cz/stranky2/silvestr_2008.htm
....že u Zelených budou štěňátka, což je vaše životní šance:
...že jsme byli na Tříkrálovém bloumání s Výletníky (mrkněte na fotogalerii, plus malá ochutnávka pod textem):
http://www.clubvyletniku.com/
...a že brzy se v Horním Bezděkově budou dít velké věci na poli sportu. Ale to ještě chvíli počká. Mějte se krásně! Váš A.

1 comment:

Anonymous said...

Ten textík u mé fotografie vpravo dole, jak se schovávám v kořenech u potoka, je fakt vtipnej. Vždyť jsem tam tenkrát nasazoval vlastní krk, aby mě ten divočák neobjevil, brácho.