1.1.09

Nový rok jsme přivítali v bílé stopě.


A se starým jsme se loučili turnajem ve Scrabblu. To jsem tedy jen sledoval, ale výletů na běžkách se aktivně účastním, i když bez běžek. Když jeli Šárka s Jardou na první výlet kolem Chalupské Slatě, tak jsem ještě nabíral sílu. Včera jsme ale byli na Modravě, kde to je z širokého okolí tedy úplně nejlepší, už všichni. Trasa byla upravená (takže se mi nebořily tlapičky), vedla lesem podél nádherného potoka. Přiměřeně často se objevilo sluníčko. Bylo to tak krásné! Dnes jsme jeli (jasně, já jsem běžel) z Horské Kvildy do Borové Lady. To byla poměrně akční cesta se spoustou napínavých, krásných sjezdů, na kterých jsem to musel ale opravdu rozparádit, abych stačil. Zítra se ještě zajedem protáhnout na Modravu a pak už odjíždíme domů. Tam se mi ale moc nechce - tady každý den svítí sluníčko a nemusím si VŮBEC mít tlapičky.
A.

No comments: