31.8.09

Vivat A vrh Artesia Bohemica

od Archiho a maminky Ivany

Pac a pusu, hodně zdraví, dlouhá léta, čilé páníky přeju z celého svého ohromného retrívřího srdce Amálce, Argoskovi, Aishe, Aceovi,Assaru Golgimu a Aianthe.

Komu se to ještě nedoneslo, náš vypečený zakládající vrh slavil ve čtvrtek 27.8.2009 osmé narozeniny.

Nemyslete si, že jsme to řádně neoslavili.

Já jsem například dostal vynikající krůtí specialitku k večeři, samozřejmě jsem pozval i Lysiena. Poté jsem byl zahrnut plyšáky, ty já rád a sušeným masíčkem všeho druhu. Drahá Šárka, ví jak na mě. Hned nato jsem se zůčastnil další dobrodružné akce mého mateřského bíglího výletnického klubu. A abych jim ukázal, jaký že jsem mlaďoch, běžel jsem do lesa za srnkou ze všech nejdál, vzorně jsem hlásil a Lenka mi vůůůůbec nestačila. Když jsem se vrátil s úsměvem na tváři a Lysienem po boku, babička měla, bůhví proč, podrápané nohy do krve od ostružin. Asi taky někam letěla. Slyšel jsem, jak ostatním vypráví, že myslivcům tvrdila, že píská na ztracenou dceru a směrem ke mně utrousila něco jako, že příště mě zmydlí. Proč?

Pašák Argosek, byl při oslavách také úspěšný. Nejdřív zaskočil ke své kadeřnici Kátě, aby mu to v ten slavný den slušelo. Asi ho stříhala pomalu a tak ji pro jistotu trochu vovrčel - mírně řečeno. V sobotu naši směčku úspěšně reprezentoval na mezinárodní výstavě v Boleslavi. Poprvé ve veteránech. Inu, jak vidíte, jsme chovatelská stanice s dlouhou a bohatou historií.

Pac a pusu Kátě, Marii, Markétě, Igorkovi a Ondrovi.

No comments: