23.7.10

Sluníčková dovolená

Vracím se do míst svého dětství. K Telči. Před osmi lety mě tu bráška Argosek v zámeckém parku porazil v boji o zlatou medaili. Já jsem tehdy porazil ostatní v boji o tu stříbrnou ;). Nyní jsem do těchto míst zamířil jako prostý turista - chodec. A plavec. Naplno využívám rekreační možnosti Velkopařezitého rybníku a s chutí si následně zdřímnu na voňavém trávníku, což ilustruje následující fotografie (pořízená v zámeckém parku v Telči).

Správný turista využije všechna lákadla, která mu kraj nabízí. Inu, svezl jsem se v loďce. (Ale nástupu jsem se bránil, co to šlo. Nakonec to byla pohoda.)
Rekreační chůzi prokládám zábavou a užívám si, jak to jenom jde! Budu tu ještě víc než dva týdny, tak se vám ještě určitě ozvu. Čeká mě totiž hrad Rotštejn, všelijaké hospody v okolních vesnicích, Telčské kulturní léto, spousta dalšího plavání a tak.

PS: Majitelkou penzionu Sluníčko je fenka barvy champagne - nádherná zlatá retrívřice Darcy. Ráj.

No comments: