26.7.10

Indiánské léto

Nejprve jsem teepee zabydlil sám, pak jsem si do něj přivedl svou indiánskou ženu Sluneční tlapku. Když se později opékalo, opustil jsem svůj nový domov a jal jsem se povalovat pod stolem. Špekáčky byly náhradní plán. Nechtělo se nám dnes ke Kolářům na oběd, ale poté, co jsme se doplácali do Lhotky, jsme zjistili, že v pondělí mají až od pěti. Tak holt zítra, nebo pozítří. Druhá chyba dne byla, že jsme nevzali foťák na večerní procházku kolem Velkého pařezitého rybníka. Tam vám bylo nádherně... Zítra tedy buď Lhotka druhý pokus, nebo Roštejn první pokus. Prý hlavně podle toho, jak se mi bude chtít!
Mějte se tak krásně jako já. Archi



2 comments:

babička said...

No Archi nádhera,

slintám nad špekáčkem i krásou Tvé ženy. No a ohledně toho, jak si potkal třináctiletého kámoše... Nemysli si, že Ty budeš mít v těch letech stejně atletickou postavu jako nyní. Při Tvém apetitu, haha. Jak bylo na Roštějně?

P.S.: Forda je v psím nebíčku, v Hlavenci řádí jeho vnouček.

B + L

Archi said...

Náhodou dnes jsem zhubl asi pět kilo. Odhadem. O Fordovi víme..